BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 5 April 2012

again . :)

great ! tak pelik sgt laaa kalau update blog 2 3 kali ... hehe ... bosan kot dduk rumah nie.. my gosh !

okay now nk cter psl budak kelas coz ramai mmbe aku update cter psl mmbe kelas dorg .. nk cter jgk ! HAHA

bismillahirrahmanirrahim :)

first of all my lovely class teacher <3 . CKGU AZIEMAH... first time aku jmpe die aku ingt kan die nie garang n susah nk masok ngn org..  but then setelah beberapa minggu die ajr, jd MAMA kat kelas aku die okay laa.. lembut gile ea... die memang best... boleh ngam ngn sume budak kelas... aku rapat ngn die pun sebab aku nie BENDAHARI kelas... keje aku nie kutip hutang then bg kat die ... hehehe ... ckgu zima nie sgt caring dgn anak murid die... lau ade problem ke msti cter kat die.. sebab ckgu boleh simpan rahsia sikit...bnde yg paling aku suke ialah LEPAK KAT BILIK GURU BERSAMA AMIRAH OMAR(OM)... hehe ... aku ngn om penah laaa ponteng kelas LK sebab lepak ngn ckgu zima.. hehe .. nakal kannn . :)
lgpun ckgu azimah tak kesah sgt .. *iyeiye je..pdhal da halau ktorg .. HAHA..

                                                cikgu azimah sayangggg <3


kelas aku nie terdiri drpd 9 laki laki dan 11 perempuan :) ,, dalam kelas nie mcm mcm perangai ade,, lg lg kalau budak laky da bergabung kene kan budak perempuan ,, pergh ! selalu jd mangsa ...... ehhhh .. jap ... tak knl lagy kannn ahli nye ......

   tarraaa! ketua kelas yg gilegile -----> Naquib Hamdzah (carlos)
                  penolong yg senyap sgt -----> Mastura Md Anuar ( ??? )
                  anak anak buah ----->Farid Othman (mon), Hafiz Roslan (pet), 
                                                          Faiz Munahir (black), Amirul Rasyid (fido),
                                                          Fuad Kamisan (nyot), Rafiq Roslan (cep), 
                                                          Iman Johari (kecik), Syazwan Mansor (oner kingston :) )
                                                          Farzana (zana), Quratul (karat), Zuliqa Ramli (zue),
                                                          Amirah Omar (om), Aida Razali (edot), Ain Manap (me!),
                                                          Amirah Ismail (gigi), Zahidah (jahit), Wani Ishak (wani)


mereka mereka tu sume sgt gile gile... lgy lgy ketua kelas + cep + oner + nyot ...dorg nie sgt laa suke menyakat org .. lgy lgy karat ... ade je bnde dorg nk kene kan karat tuuu .. karat plak jenis melayan .. :)
bnyk gile kenangan kat kelas nie .. kene marah dengan ckgu rizal siap ade yg kene ketuk kepala... "awak nie sume bukan bodoh " ...ayat ckgu rizal (ckgu kimia) .. then ktorg siap tngkap haiwan ape ntah .. tak ingt daaa.. time tu kelas LK, ckgu plak takde.... tbetbe..... ade seekor haiwan masok dalam kelas... budk laky pegy tngkap haiwan tu ttop dgn kotak .. siot je kannn .. naseb bek tak mati haiwan tuuu... yg budak pompuan terjerit jerit .... anddd .... dtg laaa ckgu rizal ke kelas kami ... memang kene marah arrr... yg kene terok ketua kelas + pengawas... hehehe .. pdn muke... :)

banyak ag doe cter disebalik 5E1 nie .. mcm mcm.... tp dorg sume sgt best laaa . paling rndu kat moment form 5... I MISS THEM TOO MUCH ! <3










             
                   ~ 5E1 THE BEST !!! <3

0 ulasan: